Artykuł pochodzi ze strony: www.biplelow.pl
Adres artykułu: www.biplelow.pl/artykuly/5648
Na podstawie art.30 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U.2022.559 z późn. zm.) oraz art.8 ust.1 pkt 2 Instrukcji Inwentaryzacyjnej w Urzędzie Gminy Lelów stanowiącej załącznik do Zarządzenia Nr 82/2011 Wójta Gminy Lelów z dnia 28 listopada 2011 r. w sprawie wprowadzenia Instrukcji Inwentaryzacyjnej w Urzędzie Gminy Lelów
zarządzam
§ 1.
Na wniosek Skarbnika Gminy powołać stałą Komisję Inwentaryzacyjną w Urzędzie Gminy Lelów w składzie:
1) Joanna Cieślińska - przewodnicząca;
2) Agnieszka Szafrańska – z-ca przewodniczącego;
3) Anna Lech-Malus – członek;
4) Wioletta Ptasik – członek;
5) Stefania Wójcik – członek;
6) Filip Hajduk – członek;
7) Łukasz Kocela – członek;
8) Bartłomiej Łuczkiewicz – członek;
9) Przemysław Kaliński – członek;
10) Bogusława Gorzkowska – członek;
§ 2.
Wykonanie Zarządzenia powierzam Skarbnikowi Gminy.
§ 3.
Traci moc Zarządzenie nr 119/2020 Wójta Gminy Lelów z dnia 19 października 2020 r. w sprawie powołania Komisji Inwentaryzacyjnej.
§ 4.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.