Pokaż/ukryj informację o istniejących skrótach klawiszowych

Skróty klawiszowe:

Włącz lektora.
Wyłącz lektora.

Zapytanie ofertowe GR.6832.2.2023

Wyświetl stronę główną » Zamówienia publiczne od 1 stycznia 2021 r. » Zamówienia publiczne o wartości mniejszej niż 130.000 zł » Zamówienia publiczne » Zapytanie ofertowe GR.6832.2.2023

Podtytuł: Scalanie i podział nieruchomości położonych w Lelowie w rejonie ulicy Sportowej, Porucznika Werbińskiego, Koniecpolskiej”

  1. Zamawiający: Gmina Lelów z siedzibą: 42-235 Lelów, ul. Szczekocińska 18
                             NIP:9492172992
                            
  2. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest scalanie i podział kompleksu gruntów położonych  w miejscowości Lelów. Obszar objęty opracowaniem wynosi 11,5481 ha i obejmuję działki o nr ewidencyjnych 47, 48, 49, 50/13, 50/17, 52/3, 53/3, 54/3, 55/3, 56/1, 57/2, 57/3, 57/4, 58/2, 58/4 położone w obrębie Lelów, gmina Lelów powiat częstochowski. Scalanie i podział wykonywane będą zgodnie z uchwałą  Rady Gminy Lelów nr LVII/390/2023  z dnia 2 marca 2023 r.                w sprawie przystąpienia do scalania i podziału nieruchomości położonych w Lelowie w rejonie ulicy Sportowej, Porucznika Werbińskiego, Koniecpolskiej.

Zakres przedmiotu zamówienia podzielony jest na etapy:

I etap dla dotychczasowego stanu posiadania obejmuje:

  • badanie ksiąg  wieczystych i innych dokumentów stwierdzających własność nieruchomości, badanie ewidencji gruntów i budynków, stwierdzenie zgodności wpisów  lub doprowadzenie do zgodności wpisów;
  • opracowanie geodezyjne granic zewnętrznych gruntów objętych uchwałą i dokonanie określenia granic obszaru objętego scalaniem i podziałem;
  • sporządzenie rejestru i mapy gruntów objętych scalaniem i podziałem;
  • sporządzenie wykazu ograniczonych praw rzeczowych;

II etap obejmuje następujący zakres prac:

  • opracowanie geodezyjnego projektu scalania i podziału nieruchomości uwzględniającego wnioski uczestników scalania i opinię rady uczestników scalania;
  • sporządzenie rejestru nieruchomości według stanu nowego;
  • przygotowanie dokumentacji do regulacji ewidencji  gruntów i budynków i ksiąg wieczystych;
  • uzyskanie klauzuli przyjęcia dokumentów do zasobu;

III etap obejmuję następujący zakres prac:

  • koordynowanie spraw związanych z dokonaniem wpisów w ewidencji gruntów i budynków i księgach wieczystych;
  • stabilizacja granic ( punktów granicznych).

Obowiązkiem wykonawcy na każdym etapie prac jest uczestniczenie w zebraniach uczestników scalania, rady uczestników scalania, inicjowanie spotkań w sprawie lokalizacji  nowych działek i powierzchni działek.  

 

Opis sposobu obliczenia ceny.

  1. Cena ofertowa jest ceną ryczałtową brutto za cały okres obowiązywania umowy.
  2. Cena oferty powinna być podana w polskich złotych (PLN) cyfrowo i słownie. Wszystkie ceny należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
  3. Cenę należy obliczyć w oparciu o niniejsze zapytanie ofertowe.
  4. Wykonawca zobowiązany jest skalkulować cenę zawartą w ofercie, w taki sposób, aby obejmowała wszystkie koszty, jakie poniesie przy realizacji zamówienia oraz ewentualne ryzyko wynikające z okoliczności, których nie można było przewidzieć         w chwili zawierania umowy.
  1. Termin realizacji zamówienia i płatności
  1. Termin wykonania i zakończenia prac ustala się następująco:

             Od dnia  podpisania umowy do dnia 29 lutego 2024 r.

  1. Termin płatności ustala się następująco:
  1. Płatność za realizację zadania nastąpi po realizacji wszystkich etapów określonych  w przedmiocie zamówienia.
  2.  W przypadku realizacji zadania przed terminem zakończenia wskazanym         w pkt. 1  płatność nastąpi w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego, jednak nie wcześniejszym niż w terminie do 30 dni od przewidywanej daty zakończenia prac.
  1. Zamawiający może zdecydować o wcześniejszym dokonaniu płatności.

 

  1. Kryteria stosowane przy wyborze najkorzystniejszej oferty:

100% najniższa cena.

  1. Opis sposobu przygotowania oferty.
  1. Ofertę cenową należy sporządzić na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
  2. Zamawiający oceniać będzie jedynie oferty kompletne, spełniające wymagania określone w niniejszym zapytaniu ofertowym. Oferty nie spełniające tych warunków zostaną odrzucone.
  1. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert

Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 2 czerwca  2023 r. do godz. 15.00,  na adres
e-mail: p.kalinski@lelow.pl z tytułem tematu: „Scalanie i podział nieruchomości położonych w Lelowie w rejonie ulicy Sportowej, Porucznika Werbińskiego, Koniecpolskiej”

  1. Zapytania o przedmiot zamówienia:

Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela

Przemysław Kaliński

     Kontakt:  tel.  34 355 01 21 wew. 125; e-mail: p.kalinski@lelow.pl

  1. Formalności związane z zawarciem umowy
  1. Po wyborze najkorzystniejszej oferty z Wykonawcą zostanie podpisana umowa.
  2. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza o planowanym terminie podpisania i miejscu podpisania umowy.
  3. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązuje się złożyć stosowne uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia 
  1. Złożenie oferty nie stwarza po stronie Oferenta roszczenia względem Zamawiającego o zawarcie umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do renegocjacji  oferty.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od udzielenia zamówienia, unieważnienia postępowania bez podania przyczyn do momentu podpisania umowy.
  3. KLAUZULA INFORMACYJNA - RODO

Zgodnie z art.13 ust.1 i 2  Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie  o ochronie danych)  –  RODO   /Dz.Urz. UE L 119, s.1/ informuję, iż:

  1. Administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest Gmina Lelów reprezentowana przez Wójta z siedzibą 42-235 Lelów, ul. Szczekocińska 18;
  2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych- mgr Katarzyna Macherzyńska e-mail: kmacherzynska.iod@gmail.com;
  3. Pani/ Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji ustawowych zadań urzędu Gminy - na postawie Art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. ,na podstawie Art. 9 ust. 1 lit. g ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 oraz z ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym;
  4. Odbiorcami Pani/ Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa;
  5. Pani/ Pana dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną;
  6. Posiada Pani/ Pan prawo żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie;
  7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego;
  8. Podanie danych osobowych w zakresie wymaganym ustawodawstwem (np. ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, ustawa z dnia 28 listopada 2014 r. Prawo o aktach stanu cywilnego oraz inne przepisy ustawowe regulujące załatwianie spraw przez jednostki administracji publicznej) jest obligatoryjne.

 

Kategorie

Kategoria główna artykułu to: Zamówienia publiczne o wartości mniejszej niż 130.000 zł.

Artykuł występuje również w następujących, dodatkowych kategoriach:

Informacje

Dokumenty

Rejestr zmian

2023-06-06 09:15

Dodanie załącznika/ załączników - Łukasz Kocela

2023-06-06 09:14

Edycja artykułu - Łukasz Kocela

2023-05-16 09:35

Dodanie załącznika/ załączników - Łukasz Kocela

2023-05-16 09:34

Dodanie załącznika/ załączników - Łukasz Kocela

2023-05-16 09:33

Dodanie załącznika/ załączników - Łukasz Kocela

2023-05-16 09:31

Dodanie artykułu - Łukasz Kocela

Filtrowanie bieżącej kategorii

Archiwum:

Oficjalna strona www
Urząd Gminy Lelów
ul. Szczekocińska 18
42-235 Lelów
woj. śląskie
powiat: częstochowski
 
tel. (0-34) 355-01-21
fax (0-34) 355-00-49
e-mail: wojt@lelow.pl
 
/huc8710lqo
 
Wójt Gminy Lelów
Renata Samek
 
NIP Gminy Lelów
949-21-72-992
 
Regon Gminy Lelów
151398089
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej Strona Dziennika Ustaw Monitor Polski Oficjalna strona Biuletynu Informacji Publicznej

Szukaj w BIP

Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.