Pokaż/ukryj informację o istniejących skrótach klawiszowych

Skróty klawiszowe:

Włącz lektora.
Wyłącz lektora.

Zapytanie na odbiór odpadów pochodzących z rolnictwa na tablicy ogłoszeń

Wyświetl stronę główną » Zamówienia publiczne od 1 stycznia 2021 r. » Zamówienia publiczne o wartości mniejszej niż 130.000 zł » Zamówienia publiczne » Zapytanie na odbiór odpadów pochodzących z rolnictwa na tablicy ogłoszeń

Wójt  Gminy  Lelów,  działając  bez  obowiązku  stosowania  ustawy  Prawo  zamówień
publicznych  (t.  j.  Dz.U.  z  2021  r.  poz.  1129  z  późn.  zm.),  o  których  mowa  w  art.  2  ust.1  pkt.1,
zaprasza  do  złożenia  oferty  na  wykonanie  usługi  w  ramach  realizacji  zadania  pn.:  „Odbiór,
transport i zagospodarowanie odpadów pochodzących z działalności rolniczej z terenu
gminy Lelów”. Zadanie jest współfinansowane ze środków Narodowego Funduszu Ochrony
Środowiska  i  Gospodarki  Wodnej  w  ramach  programu  priorytetowego  nr  2.7  „Racjonalne
gospodarowanie odpadami i ochrona powierzchni ziemi. Usuwanie folii rolniczych i innych
odpadów pochodzących z działalności rolniczej”.  
 
1.  Zamawiający:  
Gmina Lelów
ul. Szczekocińska 18
42-235 Lelów
NIP 9492172992
e-mail: wojt@lelow.pl
tel. 34/ 355 01 21
fax. 34/ 355 00 49
 
2. Termin realizacji zamówienia:
a) data rozpoczęcia: 1.03.2022 r.
        b) data zakończenia: 29.04.2022 r
3. Opis Przedmiotu zamówienia:
CPV:  90533000-2  Usługi gospodarki odpadami
90512000-9  Usługi transportu odpadów  
90500000-2 Usługi związane z odpadami  
90514000-3 Usługi recyklingu odpadów
Przedmiotem  zamówienia  jest  usuwanie  folii  rolniczych  i  innych  odpadów  pochodzących  
z działalności rolniczej na terenie gminy Lelów.  
 
Zakres rzeczowy obejmuje usunięcie odpadów pochodzących z działalności rolniczej z terenu
Gminy Lelów, w tym: załadunek, odbiór odpadów z miejsca wskazanego na terenie gminy
Lelów,  transport  odpadów  z  miejsca  odbioru  do  miejsca  odzysku  lub  unieszkodliwiania,
rozładunek  i  zdeponowanie/unieszkodliwienie  lub  poddanie  odzyskowi  odpadów
pochodzących z działalności rolniczej: folia rolnicza, siatka i sznurek do owijania balotów,
opakowania po nawozach i typu big bag wraz z kosztami unieszkodliwiania oraz prowadzenie
ilościowej i jakościowej ewidencji opadów. Kod odbioru odpadów: 02 01 04. Szacunkowa ilość  odpadów  do  odbioru  i  unieszkodliwiania  lub  poddania  odzyskowi,  na  podstawie
zgłoszeń rolników to ok. 37,226 Mg, z tego
- odpady z folii rolniczej –  18,185 Mg
- odpady z siatki i sznurka do owijania balotów – 6,673 Mg
- odpady opakowania po nawozach – 5,048 Mg
- odpady typu Big-Bag – 7,32 Mg
Podane wyżej ilości odpadów są szacunkowe. W trakcje realizacji zamówień ilość odpadów może ulec
zmianie. Rozliczenia będą dokonywane na podstawie rzeczywistej wagi rodzaju odpadów zgodnie z
ofertą cenową – wg tabeli dla poszczególnych frakcji odpadów po cenach jednostkowych brutto.
Zamawiający  wskaże  miejsca  na  terenie  gminy,  do  którego  rolnicy  zobowiązani  będą
dostarczyć odpady we własnym zakresie.
Prace wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia:
1)  ważenie,  odbieranych  odpadów  przy  użyciu  własnych  (posiadających  legalizację)
urządzeń;
2)  załadunek,  odpowiednio  zapakowanych  odpadów  oraz  uporządkowanie  miejsca
wykonywania usługi z odpadów;
3)  transport  i  rozładunek  odebranych  odpadów  do  miejsca  ich  odzysku  lub
unieszkodliwienia  środkami  transportu  posiadającymi  aktualne  zezwolenie  
na transport odpadów;
4)  wszelkie  działania  lub  czynności  nieopisane  powyżej,  a  wynikające  z  procedur
określonych  w  ustawach  oraz  przepisach  szczególnych,  niezbędne  do  właściwego
i  kompletnego  wykonania  zamówienia  Wykonawca  winien  wykonać  w  ramach
przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminie wykonania przedmiotu
zamówienia.
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
1)  do prowadzenia ilościowej i jakościowej  ewidencji odpadów określonej art. 66 i 67
ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 779 ze zm.);
2)  wykonania  przedmiotu  zamówienia  z  uwzględnieniem  wymogów  obowiązującego  
w  tym  zakresie  prawa,  do  przekazania  Zamawiającemu  stosownych  dokumentów
potwierdzających właściwe i zgodne z przepisami wykonanie przedmiotu zamówienia,
a  w  szczególności  zobowiązany  jest  do  przekazania  Zamawiającemu,  w  tym
wygenerowane z systemu BDO karty ewidencji odpadów potwierdzających przyjęcie
odpadów  przez  prowadzącego  zabierane  lub  przetwarzanie  odpadów  w  procesie
odzysku lub unieszkodliwiania wraz z ich zbiorczym zestawieniem;
3)  wykonania  co  najmniej  10-15  czytelnych  dobrej  jakości,  kolorowych  zdjęć  podczas
wykonywania prac na różnym etapie ilustrujących przebieg realizacji zadania;
4)  przedłożenia Zamawiającemu zestawienie zawierające:
-  adresy gospodarstw rolnych, z których pochodzą odpady,
- wskazanie ilości odebranych odpadów w Mg w rozbiciu na: folie rolnicze, siatki do
owijania  balotów,  sznurki  do  owijania  balotów,  opakowania  po  nawozach,
opakowania/ worki typu Big- Bag;
5)  złożenia  oświadczenie,  po  wykonaniu  zadania  o  prawidłowym  wykonaniu  prac  
z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych;
6)  zapoznania osoby dostarczające odpady z klauzulą informacyjną RODO.  4. Sposób przygotowania oferty:
Ofertę  należy  sporządzić  w  formie  pisemnej  w  języku  polskim  wg  Załącznika  nr  1  
do  niniejszego  zapytania  ofertowego.  Zamawiający  nie  zwraca  kosztów  przygotowania  i
dostarczenia oferty w żadnym wypadku, włączając sytuację uwzględnioną w pkt 8.   
5. Termin złożenia oferty:
- pocztą elektroniczną  na adres:  wojt@lelow.pl,  
do dnia 18.02.2022 r. do godz. 14.00 (decyduje data: wpływu oferty do urzędu)
 
6. Kryterium oceny ofert:  
1)  Zamawiający  udzieli  zamówienia  Wykonawcy,  który  spełni  warunki  udziału  w
postępowaniu i złoży najkorzystniejszą ofertę.
2)  Przy  wyborze  najkorzystniejszej  oferty  Zamawiający  będzie  się  kierował
następującymi kryteriami oceny oferty: cena 100%
3)  W toku badania oceny oferty Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert.
4)  Cena  za  wykonanie  przedmiotu  umowy  powinna  zawierać  wszystkie  koszty,  jakie
Zamawiający  będzie  musiał  ponieść  za  realizację  przedmiotu  zamówienia  
z uwzględnieniem podatku od towarów i usług VAT.
Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada treści przedmiotu zamówienia lub
oferta zostanie złożona po terminie. Złożone dokumenty nie podlegają zwrotowi
 
1.  Informacja o sposobie porozumienia się Zamawiającego z Wykonawcami:
1)  Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje  Zamawiający i  Wykonawcy
przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną.
2)  Osobą do kontaktu z Wykonawcami w sprawie zamówienia jest:
-  Anna Sikora tel. 34 355 00 21 wew. 110, e-mail: a.sikora@lelow.pl.  
8. Zamawiający zastrzega sobie :
1) możliwość unieważnienia procedury udzielenia zamówienia, bez wyboru wykonawcy-
zgodnie z art. 70
  § 3 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks cywilny (Dz.U. z 2020 r.,  
poz. 1740 ze zm.);
2)  prawo  zawarcia  umowy  tylko  w  przypadku  przyznania  środków  pochodzących  
z NFOŚIGW w Warszawie.  
9. Klauzula informacyjna:
Zgodnie z art.13 ust.1 i 2  Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych  osobowych  i  w  sprawie  swobodnego  przepływu  takich  danych  oraz  uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie  o ochronie danych)  –  RODO   /Dz. Urz. UE L
119, s.1/ informuję, iż:
 
1. Administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest:
WÓJT GMINY LELÓW
UL. SZCZEKOCIŃSKA 18
42-235 LELÓW
można się z nim kontaktować listownie na adres Urzędu Gminy lub mailowo: wojt@lelow.pl
2. Na mocy art. 37 ust.  1 lit. a) RODO Administrator (ADO) powołał  Inspektora Ochrony
Danych  (IOD).  Z  IOD  można  się  kontaktować  pod  adresem  e-mail:
kmacherzynska.iod@gmail.com lub listownie na adres Urzędu Gminy. 3.  Do  zakresu  działania  samorządu  gminy  należy  wykonywanie  zadań  publicznych  o
charakterze gminnym, niezastrzeżonych ustawami na rzecz organów administracji rządowej.
Gmina  Lelów  gromadzi  Państwa  dane  w  celu  realizacji  zadań  wynikających  z  przepisów
prawa  oraz  Statutu  Gminy  Lelów,  a  w  szczególności  z  ustawy  z  dnia  8  marca  1990  r.  o
samorządzie gminnym.
4.  Administrator  przetwarza  Państwa  dane  osobowe  w  ściśle  określonym,  minimalnym
zakresie  niezbędnym  do  osiągnięcia  celu,  o  którym  mowa  powyżej.  W  szczególnych
sytuacjach  Administrator  może  przekazać/powierzyć  Państwa  dane  innym  podmiotom.
Podstawą przekazania/powierzenia danych są przepisy prawa (np. wymiar sprawiedliwości,
administracja skarbowa, instytucje związane z obsługą szeroko pojętych funduszy unijnych,
podmioty  związane  z  obsługą  sfery  socjalnej  –  ZUS)  lub  właściwie  skonstruowane,
zapewniające  bezpieczeństwo  danym  osobowym,  umowy  powierzenia  danych  do
przetwarzania (np. z podmiotami sektora teleinformatycznego i telekomunikacyjnego).
5.  Dane  osobowe  przetwarzane  przez  Gminę  Lelów  przechowywane  będą  przez  okres
niezbędny  do  realizacji  celu  dla  jakiego  zostały  zebrane  oraz  zgodnie  z  terminami
archiwizacji określonymi przez ustawy kompetencyjne lub ustawę z dnia 14 czerwca 1960 r.
Kodeks  postępowania  administracyjnego  i  ustawę  z  dnia  14  lipca  1983  r.  o  narodowym
zasobie archiwalnym i archiwach, w tym Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18
stycznia  2011  r.  w  sprawie  instrukcji  kancelaryjnej,  jednolitych  rzeczowych  wykazów  akt
oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
6. Każda osoba, z wyjątkami zastrzeżonymi przepisami prawa, ma możliwość do żądania od
Administratora  dostępu  do  swoich  danych  osobowych  (art.15  RODO),  prawo  do  ich
sprostowania (art.16 RODO), usunięcia (art.17 RODO) lub ograniczenia przetwarzania (art.18
RODO),  prawo  do  wniesienia  sprzeciwu  wobec  przetwarzania  (art.19  RODO),  prawo  do
przenoszenia danych (art.20 RODO) prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (art.7
ust.3 RODO).
7.  Przysługuje  Państwu  prawo  wniesienia  skargi  do  Prezesa  Urzędu  Ochrony  Danych
Osobowych ul.  Stawki  2 00-193 Warszawa, gdy uzna Pan/Pani,  iż przetwarzanie danych
osobowych Pana/Pani dotyczących narusza przepisy RODO.
8. W zależności od sfery, w której przetwarzane są dane osobowe w Gminie Lelów, podanie
danych osobowych jest wymogiem ustawowym lub umownym. W szczególnych przypadkach
ich podanie jest warunkiem zawarcia umowy. O szczegółach podstawy gromadzenia danych
osobowych  i  ewentualnym  obowiązku  lub  dobrowolności  ich  podania  oraz  potencjalnych
konsekwencjach  niepodania  danych,  informowani  Państwo  będziecie  przez  komórki
merytoryczne Urzędu Gminy Lelów.
Administrator Danych Osobowych
Wójt Gminy Lelów
 
 

Kategorie

Kategoria główna artykułu to: Zamówienia publiczne o wartości mniejszej niż 130.000 zł.

Artykuł występuje również w następujących, dodatkowych kategoriach:

Informacje

Dokumenty

Rejestr zmian

2022-02-08 09:47

Dodanie załącznika/ załączników - Łukasz Kocela

2022-02-08 09:47

Dodanie załącznika/ załączników - Łukasz Kocela

2022-02-08 09:47

Dodanie załącznika/ załączników - Łukasz Kocela

2022-02-08 09:47

Dodanie załącznika/ załączników - Łukasz Kocela

2022-02-08 09:44

Dodanie artykułu - Łukasz Kocela

Filtrowanie bieżącej kategorii

Archiwum:

Oficjalna strona www
Urząd Gminy Lelów
ul. Szczekocińska 18
42-235 Lelów
woj. śląskie
powiat: częstochowski
 
tel. (0-34) 355-01-21
fax (0-34) 355-00-49
e-mail: wojt@lelow.pl
 
/huc8710lqo
 
Wójt Gminy Lelów
Krzysztof Molenda
 
NIP Gminy Lelów
949-21-72-992
 
Regon Gminy Lelów
151398089
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej Strona Dziennika Ustaw Monitor Polski Oficjalna strona Biuletynu Informacji Publicznej

Szukaj w BIP

Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.